• Imię i Nazwisko

  • Adres

  • Adres e-mail

  • Numer telefonu

  • Przedmiot reklamacji

  • Numer zamówienia

  • Datę stwierdzenia wady

  • Żądanie co do sposobu rozpatrzenia reklamacji

  • Zdjęcia wady jeżeli istnieje taka możliwość

  • Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację

  • naprawy biżuterii

  • wymiany biżuterii na wolną od wad

  • obniżenie ceny

  • a jeśli wada jest istotna możliwe jest także odstąpienie od umowy (przy pierwszej reklamacji dla danego produktu to żądanie może nie zostać uznane jeśli zaoferujemy obniżenie ceny albo łatwą i szybką naprawę lub wymianę wadliwej biżuterii).

 

Biżuteria którą tworzymy wykonywana jest ręcznie z dbałością o każdy szczegół, każdy element używany do produkcji jest przez nas sprawdzany pod kątem ubytków lub wad produkcyjnych, dlatego też ryzyko reklamacji produktu spada do minimum.

 

Jeśli jednak zdarzy się taka sytuacja, że będziesz chciał zareklamować zakupiony produkt, dokonamy wszelkich starań aby procedura przebiegła z korzyścią dla Ciebie.

 

W związku z dokonanym przez Ciebie zakupem w naszym sklepie ponosimy wobec Ciebie odpowiedzialność z tytułu rękojmi, zakres której określa ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne przepisy prawa w tym ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).

 

W związku z powyższym masz możliwość do żądania:

 

 

 

 

 

 

 

 

Nasza odpowiedzialność z tytułu rękojmi obowiązuje jeżeli stwierdzisz wadę fizyczną przed upływem dwóch lat od chwili otrzymania przez Ciebie naszej biżuterii. Jeśli powiadomisz nas o wadzie przed upływem roku istnieje domniemanie, że wada lub jej przyczyna istniała w momencie sprzedaży. Natomiast jeśli wada ta ujawni się między 12 a 24 miesiącem powinnaś/ powinieneś wykazać, że wada ta istniała w momencie zakupu. W związku z czym prosimy o zgłaszanie wad niezwłocznie po jej rozpoznaniu.

 

Wyjątek stanowi biżuteria ze srebra pozłacanego, w przypadku której na warstwę złota nasza gwarancja obowiązuje przez okres jednego miesiąca, ponieważ ulega ona ścieraniu podczas noszenia biżuterii. Oczywiście przy prawidłowym użytkowaniu i przechowywaniu warstwa ta utrzyma się znacznie dłużej, jednak nie jesteśmy w stanie tego zweryfikować po dłuższym okresie. Informacja o ścieraniu się złotej warstwy jest umieszczana w ofercie każdego produktu.

 

Opis postępowania reklamacyjnego został objaśniony poniżej:

  1. Pobierz załączony poniżej formularz reklamacyjny lub napisz samodzielnie odręcznie lub na komputerze.

  2. Reklamację możesz złożyć mailowo pod adresem napajewellery.kontalt@gmail.com

  3. W celu szybkiej i sprawnej weryfikacji reklamacji prosimy o podanie następujących danych:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje będą wymagały uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji     zwrócimy się do Ciebie z prośbą o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

  5. Jeśli pojawi się taka konieczność poprosimy Cię o odesłanie reklamowanego produktu na nasz adres:

 

Natalia Grzebieniarz z dop. NAPA Jewellery

Ul. Prof. Tadeusza Seweryna 4/59

30-632 Kraków

 

  6. Złożoną przez Ciebie reklamację rozpatrzymy nie później niż w ciągu czternastu dni od jej otrzymania.    Ustosunkujemy     się do Twoich oczekiwań oraz powiadomimy Cię o sposobie dalszego postępowania.

  7. Składając reklamację nie ponosisz żadnych kosztów, jeśli natomiast poniesiesz koszt odesłania biżuterii na nasz     adres,  zwrócimy Ci go jeśli reklamacja okaże się zasadna.

Reklamacja

         napajewellery@gmail.com

biżuteria NAPA
biżuteria NAPA