§ 1
Postanowienia wstępne
Poniższy regulamin stanowi regulamin sklepu internetowego (zwany dalej "Regulaminem"), prowadzonego pod adresem www.napa-store.pl (zwanego dalej „Sklepem”). Administratorem i właścicielem Sklepu jest firma: Natalia Grzebieniarz, 30-632 Kraków, ul. Prof. Tadeusza Seweryna 4/59, NIP: 8691883784 REGON: 388338764
Powyższe dane są danymi rejestracyjnymi firmy. Wszelką korespondencję należy kierować pod adres, pod którym mieści się Sklep Internetowy, czyli: Natalia Grzebieniarz, ul. Prof. Tadeusza Seweryna 4/59, 30-632 Kraków
Kontakt ze Sklepem możliwy jest: drogą mailową pod adresem: napajewellery_kontakt@gmail.com, lub telefonicznie pod numerem: + 48 609 355 016, +48 693 100 512.
Regulamin określa zasady dokonywania zakupów oraz zawierania umów sprzedaży, a także świadczenia usług drogą elektroniczną, w tym rejestracji nowych użytkowników, za pośrednictwem witryny Sklepu działającego pod adresem: www.napa-store.pl.
Wyłączne prawo do prowadzenia Sklepu ma firma Natalia Grzebieniarz, zwana w niniejszym regulaminie „Sprzedawcą” - Natalia Grzebieniarz, 30-632 Kraków, ul. Prof. Tadeusza Seweryna 4/59, NIP: 8691883784 REGON: 388338764.
Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
Prezentowane na stronach Sklepu zdjęcia prezentujące biżuterię nie oddają jej rzeczywistej wielkości i mają jedynie charakter informacyjny. Produkty oferowane w Sklepie są wykonywane ręcznie, dlatego każdy z takich wyrobów jest niepowtarzalny i może minimalnie odróżniać się od innych egzemplarzy takiego samego towaru. Informujemy także, że na wygląd towarów ma wpływ rozmiar i ustawienie parametrów monitora klienta, co może powodować różnice zwłaszcza w odzwierciedleniu kolorów danego produktu.
Wszystkie prezentowane w Sklepie zdjęcia i opisy są wyłączną własnością Sprzedawcy lub Sprzedawca posiada do nich stosowne prawa i są chronione prawem autorskim.
Niniejszy regulamin skierowany jest do Konsumentów i określa zasady i tryb zawierania z Konsumentem Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu.
§ 2
Definicje
Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu,
Sprzedawca – NAPA Natalia Grzebieniarz, 30-632 Kraków, ul. Prof. Tadeusza Seweryna 4/59, NIP: 8691883784 REGON: 388338764
Klient - każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym https://napa-store.pl.
Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
Umowa zawarta na odległość – umowę zawartą z konsumentem lub klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie
Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.
Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
Konto – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
Formularz rejestracji - formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego.
§ 3
Kontakt ze Sklepem
Klient może składać zamówienia w Sklepie przez 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku, natomiast ich realizacja odbywa się w dni robocze. Przyjęcie do realizacji zamówienia złożonego w dni ustawowo wolne od pracy następuje pierwszego dnia roboczego.
Dane kontaktowe Sprzedawcy: adres e-mail: napajewellery.kontakt@gmail.com, numer telefonu: +48 609 355 016, +48 693 100 512
Numer rachunku bankowego Sprzedawcy 97 1140 2004 0000 3802 8105 8344 (mBank)
Klient ma możliwość komunikacji ze Sprzedawcą za pomocą adresu e-mail lub numeru telefonu podanego w niniejszym paragrafie.
§ 4
Wymagania techniczne
W celu korzystania ze Sklepu, przeglądania asortymentu oraz składania zamówień na Produkty niezbędne jest posiadanie:
urządzenia z dostępem do sieci Internet i każdej nowoczesnej przeglądarki internetowej obsługującej protokoły HTTP I HTTPS aktywnego konto poczty elektronicznej (e-mail) włączonej obsługa plików cookies.
§ 5
Informacje ogólne
Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta lub po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu.
Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
Końcową (ostateczną) kwotę należną do zapłaty przez Klienta stanowi cena Produktu oraz koszt dostawy, o czym Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży
§ 6
Zasady składania Zamówień
wybranie Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, a następnie poprzez kliknięcie przycisku „Do koszyka” dodanie go do listy
skorzystanie z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji
dokonując Zamówienia bez rejestracji należy wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,
kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”
opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 7
§ 7
Oferowane metody dostawy oraz płatności:
przelewem bankowym lub przekazem na poniższe konto
wybierając opcję Przelewy24
3. Dane do wpłaty (bez udziału szybkich płatności):
Natalia Grzebieniarz ul. Prof. Tadeusza Seweryna 4/59, 30-632 Kraków
Nr rachunku bankowego: 97 1140 2004 0000 3802 8105 8344
4. Wybierając szybkie płatności Przelewy24 zostaną Państwo bezpośrednio przekierowani do panelu Przelewy24, w której będą Państwo mieli możliwość wyboru jednej z wielu opcji płatności
5. Jeśli opłata została wniesiona za pośrednictwem przelewu bankowego w tytule przelewu należy wpisać nr zamówienia
6. Jeśli zamówienie zostało złożone telefonicznie w tytule przelewu należy wpisać swoje imię i nazwisko oraz nr telefonu, z którego było składane zamówienie
7. Na wpłatę czekamy do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia złożenia zamówienia. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane.
8. W przypadku Zamówień wykonywanych na specjalne zamówienie Klienta, należy uiścić ustaloną pomiędzy Klientem a Sprzedawcą zaliczkę, dopiero po zaksięgowaniu wpłaty zamówienie zostanie przyjęte do realizacji. Zamówienia indywidualne realizowane są wyłącznie po dokonaniu przedpłaty na konto - nie dokonujemy realizacji Zamówień za pobraniem.
§ 8
Realizacja i dostawa zamówień
Nie nadajemy przesyłek na podstawie potwierdzenia wpłaty
Od momentu nadania przesyłki odpowiada za nią przewoźnik. Nie odpowiadamy za opóźniania w ich dostarczeniu, za czas dostawy odpowiedzialny jest przewoźnik
W przypadku niedostępności Produktów, informujemy o tym tak szybko jak to możliwe, jednak nie dalej jak do 3 dni roboczych od rozpoczęcia procedury realizacji Zamówienia
W przypadku braku dostępności produktu klient ma prawo do odstąpienia od umowy
Produkt wysyłamy w odpowiednio zabezpieczonych przez ewentualnym uszkodzeniem paczkach
W przypadku kiedy Klient nie odbierze prawidłowo zaadresowanej przesyłki, tj takiej której adres odbiorcy jest zgodny z tym, który został przez Klienta wpisany w zamówieniu przyjmuje się, że odstąpił on (Klient) od umowy, a w przypadku gdy Klient jest Przedsiębiorcą przyjmuje się, że odstąpił on od umowy z przyczyn leżących po jego stronie. W takim przypadku Klientowi nie przysługuje zwrot kosztów przesyłki
Dostawa Produktu odbywa się na terenie Polski
Sprzedawca zastrzega sobie, że w przypadku jednorazowych dużych zamówień złożonych przez Klienta czas ich realizacji może ulec wydłużeniu, jednakże Klient musi o powyższym fakcie zostać niezwłocznie poinformowany. W przypadku braku akceptacji proponowanego terminu dostawy Klient ma prawo odstąpić od umowy.
§ 9
Prawo odstąpienia od umowy
Konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta (t.j. Dz.U.2020.287), zwanej dalej “Prawem konsumenckim” prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego.
Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres e-mail napajewellery.kontakt@gmail.com.
Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi na e-mail (podany przy zawieraniu umowy i inny jeżeli został podany w złożonym oświadczeniu) otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny i właściwie zapakowany, tj. zabezpieczony aby jego stan pozostał niezmieniony. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Sprzedający niezwłocznie, maksymalnie w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Konsumentowi rzeczy, a jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów zgodnie z art 33 Prawa konsumenckiego.
Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w sytuacjach określonych w art 38 Prawa konsumenckiego.
§ 10
Reklamacja i gwarancja
Przed odebraniem przesyłki, Klient jest zobowiązany sprawdzić w obecności doręczyciela stan opakowania.
Jeśli przesyłka i jej zawartość nosi ślady uszkodzenia nie należy jej przyjmować i w obecności doręczyciela sporządzić odpowiedni protokół, którego wzór posiada doręczyciel, a następnie skontaktować się ze sprzedającym poprzez e-mail: napajewellery.kontakt@gmail.com
W przypadku niezgodności towaru z umową lub gdy produkt posiada wady fabryczne, Klient powinien odesłać do Sprzedającego, reklamowany towar wraz z opisem niezgodności lub wad, na koszt Sprzedającego.
Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacji.
W razie uznania reklamacji towar wadliwy zostanie niezwłocznie naprawiony lub wymieniony na nowy, pełnowartościowy.
Jeżeli naprawa lub wymiana towaru będzie utrudniona, Sprzedawca po wcześniejszej konsultacji z Klientem zwróci równowartość ceny towaru lub zaproponuje inne rozwiązanie.
Koszty dostawy nowego lub wolnego od wad towaru ponosi Sprzedawca.
§ 11
Ochrona prywatności
Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.
Dane osobowe przekazane Właścicielowi Sklepu podawane są dobrowolnie, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych tych danych uniemożliwia złożenie i realizację zamówienia klienta.
Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo – promocyjnych, w tym innych informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j.Dz. U. Dz.U.2020.344). Klient może w dowolnym terminie zrezygnować z otrzymywania w/w materiałów reklamowo – promocyjnych.
Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.
Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji zamówień przez Sprzedającego zostały opisane w Polityce Prywatności.
§ 12
Własność intelektualna
Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sprzedającego.
§ 13
Postanowienia końcowe
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem obowiązują właściwe przepisy prawa polskiego
Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej
Korzystanie/złożenie zamówienia w serwisie napa-store.pl oznacza akceptację niniejszego Regulamin.
Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego umieszczenia w serwisie pod adresem napa-store.pl i obowiązuje na czas nieoznaczony.
Sklep ma prawo do wprowadzenia zmian w niniejszym Regulaminie.
napajewellery@gmail.com
trona zrobiona w kreatorze stron internetowych WebWave